Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Vanligvis har jeg den på knærne og sparker dem opp, men når jeg begynner å skulderpresse tungt med 32kg manualene sliter jeg ekstremt med den første repetisjonen siden jeg er så svak i bunn.

I videoen fra 0:15 ser man Jim Cordova løfte manualene fra gulvet, direkte opp til skuldrene i en bevegelse, er det noen her som er istand til dette når det begynner å bli (relativt) tungt? Skulle likt å få til dette, men ser at det er en nokså teknisk bevegelse.

Lenke til kommentar
https://forum.fitnessbloggen.no/topic/15558-liftoff-p%C3%A5-sittende-skulderpress/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg gjør det også i en bevegelse! Bruker momentet i hele kroppen og flekker vektene opp! Er en tilvenningssak. Synest det er mer slit å løfte vektene opp via knærne slik du beskriver.

Blir det ikke litt mye kraft bakover mot benken da? Bruker du hoften i bevegelsen, eller er det en ren vending nesten?

Blir det ikke litt mye kraft bakover mot benken da? Bruker du hoften i bevegelsen, eller er det en ren vending nesten?

Er det tunge vekter 30kg+, blir det mer eller mindre som markløft i starten og direkte over i vending. Det blir mye trykk bakover mot benken, men det har ikke vert en hindring for meg..Det beste er vel ha en som kan legge vektene i hendene dine;)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...