Gå til innhold

Kristiansand AK , noen her som løfter der?


burny_

Anbefalte innlegg

Hei! Bur for øyeblikket i Bø i Telemark, og er medlem hos Ulefoss AK, eller faktisk formann i klubben :) .

Søkt på noen jobber nedi Kristiansand, og om eg får et ja så blir det nok å flytte nedover.

Lurer derfor på om det er noen her som løfter for Kristiansand AK? :) Okei Klubb? Greie lokaler? Utstyr? Åpningstider? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg trente aldri der noe særlig. Var der et par ganger. Lokalet er lite og slitt men det er vel sånn det skal være :)

Menneskene der er veldig hyggelige! Sist jeg sjekket så holder kristiansand strongman team også til der.

Figuz er sikkert litt mer oppdatert på hva som er ståa der nede om dagen. Han trente der mye mer enn meg så ta å hør med han i tilfelle ingen andre responderer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg trente aldri der noe særlig. Var der et par ganger. Lokalet er lite og slitt men det er vel sånn det skal være :)

Menneskene der er veldig hyggelige! Sist jeg sjekket så holder kristiansand strongman team også til der.

Figuz er sikkert litt mer oppdatert på hva som er ståa der nede om dagen. Han trente der mye mer enn meg så ta å hør med han i tilfelle ingen andre responderer.

Takk for svar :)

figuz89 , har du noe å tilføye? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svar :)

figuz89 , har du noe å tilføye? :)

Hallais, storebjørn.

Jeg har flytta nå, men trente der en stund før. Om jeg husker rett så var det to benker, en skråbenk, to løse benker, to knebøyracks, 4-5 olympiastenger, en ezstang, 5-600kg i bumpervekter og to vektløfterplattinger. Så hantler opp til 50kg. Veldig bra plass for å trene tungt! Alle mine markløftperser ble satt der :p

Anbefales! :D Mener det kosta 400kr i året kun. Ikke så stort lokale, men funker. Åpningstider er jeg usikker på, men du kan jo ringe "sjefen" for klubben- Birger Sundstøl. Original type :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 år senere...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...