Kristian91 Skrevet 3. desember 2012 Skrevet 3. desember 2012 Hei! Noen som har en GOD og passe SUNN oppskrift på proteincookies? Tenkte å ha noe snack når jeg blir fysen, som samtidig kan hjelpe til å dekke proteinnivået noe. Har søkt litt rundt her, men ikke funnet noe spesielt. Har også søkt på Google, men vil gjerne høre hva dere bruker? Siter
Olga Skrevet 9. desember 2012 Skrevet 9. desember 2012 Jeg har en kjempegod en! Du trenger: to scoops vanilje prottis en scoop peanøttmel ett egg en neve rosiner en halv neve hakkede nøtter/frø en scoop kokosmasse stevia/sukrin vanilje ekstrakt en teskje bakepulver vann til passe klissete konsistens stekes i sånn 20 min på 200 grader. Dødsgode! Kristian91 1 Siter
Therese Skrevet 9. desember 2012 Skrevet 9. desember 2012 Møte, trening og COOKIES | Mat til muskler Double chocolate chip cookies | Mat til muskler Siter
Kristian91 Skrevet 9. desember 2012 Forfatter Skrevet 9. desember 2012 Takker, begge to! Olga 1 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.