Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Jeg har nå sett på treningsprogrammet til 0-9 pull-ips på 12 uker. Jeg trener hjemme, og har bare pull-up bar og manualer. Jeg lurer på hvordan jeg kan gjennomføre følgende øvelser hjemme uten vekter eller hva jeg evt kan bytte de ut med?:

* Lårcurls

* Rygghev

* Face - pulls

Også lurte jeg på om jeg kan gjøre strake markløft med manualer?

Lenke til kommentar
https://forum.fitnessbloggen.no/topic/15258-alternativer-til-%C3%B8velser/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Strake markløft kan du kjøre med manualer ja, du kan eventuelt også kjøre ett-beins strakmark hvis det blir for lett på to bein.

Hvis du har tilgang på strikk kan du feste denne i et bordbein eller lignende og ta rundt hælene når du ligger på magen på gulvet. Så curler du med strikken. Face pulls kan du også gjøre med strikk, bare fest den et sted som ikke gir etter.

Og igjen, hvis du har strikk kan du ta den rundt nakken og rundt føttene i knebøyposisjon, og kjøre good-mornings, det tror jeg vil være en grei erstatter for rygghev. ;)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...