Gå til innhold

Blokkert fra facebook..?

Anbefalte innlegg

Er det noen andre som har får denne meldingen når de prøver å logge seg på facebook?

"You're temporarily blocked from using certain Facebook features.

This block will be lifted in 30 days.

Using Facebook to post or create spammy content is a violation of our Community Standards. If you continue to abuse Facebook's features, your account could be permanently disabled."

?

Jeg forstår ingenting, jeg er ikke særlig aktiv på facebook en gang. :wtf: Noen som har tips, eller må jeg bare vente i 30 dager? Herregud, facebook kan være så ræv til tider :mad:

Lenke til kommentar
https://forum.fitnessbloggen.no/topic/15107-blokkert-fra-facebook/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg fikk noe lignende en gang jeg posta en youtube-link til noen. Jeg fikk blokka alt av "actions" i 24 timer. Kunne ikke skrive til noen, like eller noe sånt. Jeg lasta ned facebook messenger og kom meg rundt det :)

Hva er facebook messenger? Jeg hadde overlevt 24 timer, men 30 dager går ikke. All informasjon mtp trening får jeg gjennom facebook, og jeg må sende resultatene mine inn via facebook. Argh, skyt meg.

Takk, men de påstår at jeg skal ha fått en advarsel som jeg ikke har fått. I tillegg, hvordan misbruker man chat-funksjonen? Av og til hater jeg facebook....

Annonse

Kan være pga chatten også. Var det som skjedde med meg hvert fall!

Det er mulig, det er mer eller mindre den eneste funksjonen på facebook som jeg bruker. Men hva i all verden, skal det ikke gå an å ha en samtale med noen da?! :wtf:

Mulighet for at du har blitt hacka og fått profilen din missbrukt?

Hvordan finner jeg ut det? :eek:

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...