Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Eg skal absolutt ikkje påstå at eg kan ditta, nesten nylig begynt å trene mark sjølv. Såg ikkje på filmen om ho gjorde ditta, men eg lærte at man skal skape buktrykk før man løfta i mark. Man pusta altså godt inn, og holder pusten til man begynner løftet, og då puster man ut! vanskelig og forklare, og veit ikkje om det hjalp men:) Lykke til videre, ser dokke har fått mangen gode tips!!:)

Akkurat dette punktet kan du i alle fall, fordi det er nemlig helt riktig :). Hun jobber mye med å skape buktrykk i alle baseøvelsene, men akkurat nå i starten så hender det at hun glemmer det siden det fort blir litt mange ting å tenke på. Men du har altså helt rett, og dette er noe hun skal bli bedre på, og hun har blitt mer bevisst på det allerede.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...