Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Hele januar måned vil jeg ikke ha tilgang på treningsstudio, men ønsker å beholde styrken min så mye som mulig. For øyeblikket trener jeg styrketrening 3 ganger i uka (ganske normalt program - markløft, knebøy, etc etc).

Det florerer av "hjemmetreningsprogrammer" på nettet. Har noen noen å anbefale? Dette er jo i Januar så det å være utendørs blir nok uaktuelt i forhold til styrketrening, (men det blir nok noen langrennsøkter i uka). Jeg har blandt annet hørt om programmet Catslide - har noen erfaring med dette? Evnt noen andre programmer/øvelser som kan gjøres hjemme i stua? :)

Fortsetter under...

Gjest Ukjent666
Skrevet
  "Aslak skrev:
Bare tull, kroppsvektøvelser kan lett gjøres ubehagelig tunge. Sjekk ut Planche, front lever, back lever, muscleups, enhåndspushup pistolsquat.

Tenkte mer på at hvis man skal ha hjemmtrening i stuen.. Så kan det bli vanskelig å finne tung nok vekt for mange i f.eks knebøy/markløft osv:)

Hvordan kan jeg f.eks gjøre muscle ups i stuen?-_-

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

• Opprett ny...