Gå til innhold

Hard "six pack" øverst på magen, kul nederst


Ginaaa

Anbefalte innlegg

Veldig forståelig og greit! tusen takk for å ha giddet å skrive hele den versjonen til meg :blush::happy: Så i utgangspunktet burde jeg da gå ned i fettprosent før det eventuellt blir aktuellt å gå på periodisk fast?

Du kan godt spise etter periodisk faste for min del, det spiller ingenting til eller fra. Gjør det som passer deg best. Det er hovedsaklig kalorier inn vs kalorier ut som betyr noe og du kan spise etter periodisk faste selv om du vil opp i vekt for den del. Det fasten kan hjelpe deg med kontra å ikke faste er som nevnt det lille rundt magen som ofte "sitter lengst". Om du ikke faster og allikevel ligger i underskudd vil du fortsatt gå ned i vekt og du vil også kunne bli kvitt fettet nederst på magen - fasten er bare et verktøy som kan gjøre det letter å bli kvitt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du kan godt spise etter periodisk faste for min del, det spiller ingenting til eller fra. Gjør det som passer deg best. Det er hovedsaklig kalorier inn vs kalorier ut som betyr noe og du kan spise etter periodisk faste selv om du vil opp i vekt for den del. Det fasten kan hjelpe deg med kontra å ikke faste er som nevnt det lille rundt magen som ofte "sitter lengst". Om du ikke faster og allikevel ligger i underskudd vil du fortsatt gå ned i vekt og du vil også kunne bli kvitt fettet nederst på magen - fasten er bare et verktøy som kan gjøre det letter å bli kvitt.
Vet du hva. Jeg tenker jeg kanskje vil prøve det ut. Nå har jeg gått såpass lenge med å gå i kcal underskudd og føler at øverste del av ryggen begynner å se bra ut men som du sa: sliter med andre kroppsdeler og da også særlig lårene.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...