Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Jeg har tenkt til å gå til innkjøpt av yaktrax pro broddene, siden jeg har hørt og lest veldig mye bra om de. Men ha er dine erfaringer med å løpe med brodder ute?

mepro16.jpg

Hvilken fart holder du deg i, altså, løper du rolige langturer eller intervaller? Eller kanskje begge deler?

Lenke til kommentar
https://forum.fitnessbloggen.no/topic/14792-l%C3%B8ping-ute-med-brodder/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har løpt med sånne og for meg fungerer de ikke særlig godt på is. Jeg har løpt både rolige og hurtigere turer med disse. Mest redd for lårhalsen, så jeg har gått til innkjøp av piggsko (icebug anima bugrip, joggeshop.no, nesten halv pris). Piggsko fungerer derimot dårlig på bar asfalt

Jeg løper ikke, men går en del. Og vurderer slike på bilde der. Jeg sklei på isen så det smalt i fjord og tok nesten lårhalsen. Varig nerve skader osv, ikke tenkt å få en ødelagt jul en gang til pga isen . Hehe. Men de kan kanskje funker greit ved gå turer, jeg løper ikke.

Som andre sier her, disse broddene er supre på snø. På is derimot -not so much.

Skal du løpe endel ute på vinterstid ville jeg kjøpt meg et par joggesko med pigg. F.eks Sarva eller Icebugg. Man løper jo gjerne ikke så mange mil i disse skoene pr. sesong, så du har de i flere år :)

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...