Gå til innhold

Anbefalte innlegg

"Sjokobjarkøy skrev:
Eneste med poteter er at det er så sinnsykt lite kaloritett, må jo spise et kilo før det begynner å bli noe kalorier som er verdt å snakke om.

Lager du stappe blir det jo kalorier :) En klatt med smør og litt fløte så er det gjort (y)

Fortsetter under...

"Vegard Lysne skrev:
Lenge siden jeg har sett en pakke riskaker, er det ikke en del mer ingredienser enn ris der?
Riskaker fra First Price og Wasa inneholder bare ris, sesamfrø og salt :) Snack a Jacks inneholder en god del mer, men nå tenkte jeg på de fra FP/Wasa. Det er digg meg litt variasjon fra kokt ris :p
  "Kris Li skrev:
Riskaker fra First Price og Wasa inneholder bare ris, sesamfrø og salt :) Snack a Jacks inneholder en god del mer, men nå tenkte jeg på de fra FP/Wasa. Det er digg meg litt variasjon fra kokt ris :p

Er vel noe sånt som 90% ris, 9.7% sesamfør og 0.3% salt fra FP :)

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

• Opprett ny...