Gå til innhold

"Non-Proprietary Blends" PWO-brukere GTFIH


Lloyd

Anbefalte innlegg

Hva er deres erfaringer, og hvordan er det ting ligger an prismessig(inkludert toll- og momsavgifter)?

Jeg så at Audun Garmo hadde erfaring med Totalis, du må gjerne utdype mer her inne? :) Noen andre som har kjøpt Totalis?

Jeg prøvde ut Tier 10 av Citadelnutrition og kan si at produktet og selskapet virkelig levde opp til forventningene mine. Det var billig(servings: kostnad), smakte godt/greit++ og inneholdt effektive doser av det man trengte. Ulempen var at det ble stoppet i tollen sist grunnet for høye b-vitamin doser. Jeg tok kontakt med dem om dette, og de sa du skulle prøve å finne en løsning på det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bestill innenfor EU så er ikke mengder b-vitamin noe problem.

Er glad i Man Clout. Ikke noe ultraeksotiske ingredienser, men det funker. Den er også stim-free, så jeg kan bruke den sent på dagen.

Citadel har ikke etablert seg innenfor EU enda, men utvekslet noen mailer med en av eieren angående nettopp denne måten å forbi regelverket til flere land gjennom EU/EØS-avtaler, så vi får se hva de får til :) Har du link til Man clout? Høres ut som noe jeg vil like.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Citadel har ikke etablert seg innenfor EU enda, men utvekslet noen mailer med en av eieren angående nettopp denne måten å forbi regelverket til flere land gjennom EU/EØS-avtaler, så vi får se hva de får til :) Har du link til Man clout? Høres ut som noe jeg vil like.

Man Clout selges mange steder, bare å google i vei (ikke i Norge seff).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Totalis ja. Jeg har prøvd diverse pwo's før (jack3d, muscle pharm assault, berzerk) og kan si med god sikkerhet at Totalis slår alle! Den smaker godt og gir godt med energi, fokus osv. Eneste minus er vell pris per serving.. det blir noen dollar per serving hvis du regner med alle kostnader (frakt..). Liker også å legge til 3g beta alanine, slik at det blir "full" dose (selvom studier viser at 3.2g kan være nok). Alt i alt anbefaler jeg totalis til de som ser etter et BRA pwo!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Totalis ja. Jeg har prøvd diverse pwo's før (jack3d, muscle pharm assault, berzerk) og kan si med god sikkerhet at Totalis slår alle! Den smaker godt og gir godt med energi, fokus osv. Eneste minus er vell pris per serving.. det blir noen dollar per serving hvis du regner med alle kostnader (frakt..). Liker også å legge til 3g beta alanine, slik at det blir "full" dose (selvom studier viser at 3.2g kan være nok). Alt i alt anbefaler jeg totalis til de som ser etter et BRA pwo!

Hvor mye betalte du samlet(alle kostnader) i norske kroner? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...