Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Herregud .... treningssentrene er ikke fritatt 'offentligheten', lurer på om denne guttungen oppfører seg sånn ellers også, på byen for eksempel, eller på Kiwi for den saks skyld...Hvem faen spytter på folk? Ille nok at han føler at det er OK å slenge dritt til deg, et menneske han ikke kjenner. *facedesk*

Fortsetter under...

Kjenner sinnet mitt koker når jeg leser ting som dette !! Det er helt utrolig at noen har så lite selvrespekt at de kan oppføre seg sånn! Han burde blitt kastet på huet og ræva ut, og blitt utestengt fra SATS for godt, men da sjekker han jo bare inn et annet sted, så det hjelper lite.

Veldig godt å høre at du har så sterk psyke at du hever hodet over han taperen! :) Han har vel så dårlig selvtillitt at han må rakke ned på andre. Alle (overvektige) som har kommet seg over terskelen på gymmet, og ønsker å forandre seg selv og sin livsstil, skal ha 100% respekt fra alle andre på gymmet. De som gir så mye som en eneste kommentar til de som faktisk prøver, burde skamme seg og blitt mobbet ut selv for å oppleve hvordan det er. Egen medisin er dessverre det eneste som later til å fungere i samfunnet vi lever i, i dag ...

Stå på videre, jeg heier på deg! :)

Fy faen, dette var sjokkerende! Det skulle ikke være mulig, jeg ble helt satt ut. Flott at du skrev det her og at du nå har sendt mail til Sats! Slik oppførsel er uakseptabel!

Og forresten, noe av det som gjør meg mest glad når jeg er på et treningssenter, er å se personer som har noen kilo ekstra slite ræva av seg! Ingenting er så fint som det! Stå på, du er tøff! Og for all del - drit i hva de patetiske idiotene sier. Nå har du fått mange gode tips om comebacks, ikke vær redd for å bruke de ;)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...