Gå til innhold

Energi


tripe3

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Nei, betalte ikke noe. Var bare en fyr som sa at dett ville fungere. Lettlurt og godtroende -der har du meg.. Ser absolutt vekk i fra det nå! Så alle GODE tips fra dere tas imot med stor takk!

Synd, men slike finner du overalt -> dette har også noe med at vi blir trukket mot "løsninger", så det gjelder å være kritisk. Heldigvis (forhåpentligvis) lærer man til neste gang :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synd, men slike finner du overalt -> dette har også noe med at vi blir trukket mot "løsninger", så det gjelder å være kritisk. Heldigvis (forhåpentligvis) lærer man til neste gang :)

Jeg har lært :) SÅ nå er det i gang med nytt oppsett. Noen tips/forslag?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har lært :) SÅ nå er det i gang med nytt oppsett. Noen tips/forslag?

Vil du ha et skikkelig opplegg og få resultater er Børge Fagerli en verdt investering - uten å snakke av erfaring, men jeg kjenner en håndfull pålitelige mennesker som har fått en helt annen verden etter de kom i kontakt med han :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...