Gå til innhold

Endret timeplan -> endre måltidsrytme?


Sessa

Anbefalte innlegg

Jeg har tidligere fått hjelp til å sette opp et kostholdsoppsett for å hjelpe meg gå ned i fett% men allikevel ha nok energi til å gjennomføre treninger.

Jeg har ligget på i underkant av 1500 kcal og har gradvis jobbet meg nedover men det er fremdeles et lite stykke igjen. Tidligere så min typiske dag slik ut:

Frokost - dra på jobb - lunsj kl 12 - mellommåltid rundt kl 15 - reiser fra jobb 17/18 - middag rundt 18/19 - trening fra 20/21 - kveldsmat rundt kl 22/23

Nå har jeg fått litt endringer i treningen min som gjør at jeg kommer til å trene tidligere på dagen, og ofte så trener jeg rett etter jobb og får ikke spist middag innen det. Det har funket veldig bra til nå da mellommåltidet kl 15 egentlig er det største måltidet den dagen, men siden middagen kommer etter trening så er det sjelden jeg er sulten igjen før jeg legger meg og derfor dropper kveldsmat.

Burde jeg feks vurdere å bare slå sammen middag + kveldsmat for å få i meg nok kcal i løpet av dagen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...