Chiara Skrevet 26. oktober 2012 Del Skrevet 26. oktober 2012 ..er det værste jeg vet! artigere å kjøpe pensko... Vanligvis resulterer det i at jeg går med joggesko hele vinteren.. I år så har jeg da bestemt meg for å endre dete, for jeg ødelegger skoa og jeg fryyyyser! Noen som kan hjelpe meg finne ok sko på det store internettet? helt eller delvis vanntette og lette å få på seg er viktig! ingen snøring mao.(dårlig rygg) UGGs, moonboots ol utgår. Hva bruker DU? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ThereseB Skrevet 26. oktober 2012 Del Skrevet 26. oktober 2012 Noe alá disse, bare at de er lysebrune og hakket kortere i skaftet: [ATTACH]67629[/ATTACH] Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Batbitch Skrevet 26. oktober 2012 Del Skrevet 26. oktober 2012 Jeg bruker UGGs, greit nok at d er stygge, men de er skikkelig varme og gode å putte foten neddi. Var som deg å brukte joggesko på vinter`n før, til slutt kom det til et punkt hvor jeg var drittlei av å fryse hele tiden, så nå gir jeg faen, stoooor lang canada goose lignende sak + UGGs, da har man det fint uansett vær Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.