Gå til innhold

vanilje protein og varme


Fluffy

Anbefalte innlegg

Jeg har bakepro som jeg bruker en del av, å den tåler jo varme.

Men hva med de oppskriftene som er av bakst;

alt fra lapper, pannekaker, boller, kaker til vaffelkaker osv som inneholder vaniljeprotein?

Hvilken sort bruker dere? Å tåler det varme?

Noe jeg kan få tak i på iherb?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • 4 uker senere...

Annonse

Nei har nettopp bestilt den faktisk så den må vell komme snart (bedre sent enn aldri) :)

Har store forventninger til den siden den fudge brownie var så knall god.

Har du noen å anbefale om den ikke slår ann?

Venter å høre fra deg!:) Har akkurat selv bestilt Chocolite fudge brownie! Har ikke noe særlig erfaring med proteinpulver.

Jeg synes vaniljesmaken til Chocorite funker fint i lapper og proteinlefse hvertfall! Tror jeg har prøvd den som shake én gang, og det fristet ikke akkurat til gjentakelse, men i bakst (med noen dråper Stevia vanilje og litt vaniljepulver) så synes jeg den er veldig god. :)

Ja, tenker på å kjøpe en til bakst, siden jeg ser mange har brukt vanilje proteinpulver i lefser:) Gleder meg til å kunne lage mine egne! Pleier du å steke rett i panna?:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Proteinlefsa (Kristine Weber sin oppskrift) steker jeg alltid i ovn. (y)

Den ja! Har sett på den flere ganger, sitter bare og venter og venter på at leveringen min skal komme! Ser at de to siste har blitt "shipped out" imens den første er klar til å bli shipped nå. :D:D

Blir nok noe vaniljeprotein på neste runde, venter også på at kakaopulveret skal komme inn på lager:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...