Gå til innhold

100 % Whey Protein


Ugyldig

Anbefalte innlegg

Hei,

Jeg får proteinpulver på tirsdag, men lurer på hvor mye jeg skal innta de forskjellige dagene.

Jeg veier 80kg, og ser for meg 2g/kg, 160gram protein.

Trener fast man,ons,fredag.

Skal jeg ha ett høyere proteininntak de dagene jeg trener?

Her er hva jeg så for meg,

Man - 80gram

Tir - 40/60gram

Ons - 80gram

Tors - 40/60gram

Fre - 80gram

Lør - 40/60gram

Søn - 40/60gram

Skal jeg senke hva jeg tar de dagene jeg ikke trener? Eller ta mer protein dagen før jeg skal trene?

Anyone? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

100% Whey blir tatt opp raskt ja, ca 2 tima og egner seg spesielt bra etter trening og om morgenen..

Du bør vel ha eit jevnt inntak av protein heile dagen og kvar dag, men ekstra viktig etter trening sida det er då du har brutt ned musklaturen..

Men du bør uansett basere protein inntake ditt på vanlig mat og eventuelt bruke pulver etter trening ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fokuset er på mest mat ja, egg og kylling går ned på høykant, samt Litago lett sjokolademelk etter trening. Pulver blir for og supplere, samt slippe og ete som en hest i løpet av dagen, da det blir dyrt i lengden også :)

Takk for svar alle sammen, virkelig hjulpet :)

Anse denne tråden som ferdig, og en mod kan lukke :nin::lock:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...