Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Skrevet

Snart kommer det en boom av ting og tang da Høstens Studenter lever siste Eksamen i Desember ;) Selv har jeg Treningslære om du trenger ;) Om du ikke liker å skaffe alt i en pakke

Skrevet
Snart kommer det en boom av ting og tang da Høstens Studenter lever siste Eksamen i Desember ;) Selv har jeg Treningslære om du trenger ;) Om du ikke liker å skaffe alt i en pakke

Så flott :) For min del trenger ikke alt å være i en pakke, nei - så lenge det er riktig versjon er jeg veldig interessert :) Hva skal du ha for den?

Skrevet
Lillesøster er på Bali og tar kurset nå, så regner med at hun har bøkene om du er interessert? :)

Veldig interessert :) :) Lyst til å spørre hun om hun skal selge bøkene?

Annonse

Skrevet
Allerede gjort det ;)

Aah, så bra :) Hun kommer vel antakelig hjem rundt juletider eller noe sånt da? Så da kan vi jo finne ut av en lur måte å overlevere og betale bøkene da :)

Skrevet
jupp :) om du evt skal til Bali regner jeg med at hun bare kan legge de igjen der, slik at du slipper å drasse de med deg dit (og hun får litt bedre plass i kofferten hjem)

:)

Ååh, nei, altså jeg skal ta studiet hjemme i Oslo :/ Blir det vanskelig da, kanskje? Eller?

• 2 uker senere...

Annonse

Skrevet
Fanny skulle selge, men to av bøkene ville hun ha seøv... Send en melding på face til fanny lorentzen :)

Flotters :) Da gjør jeg det! Hehe, moro at vi har samme etternavn btw :)

Skrevet

Haha, ja, tydeligvis :) Og så vidt jeg vet finnes det kun to familier med det navnet - en norsk og en dansk, så om du tilhører den norske er nok sjansene store for at vi er i slekt langt der ute :p

Skrevet
Haha, ja, tydeligvis :) Og så vidt jeg vet finnes det kun to familier med det navnet - en norsk og en dansk, så om du tilhører den norske er nok sjansene store for at vi er i slekt langt der ute :p

Jeg er norsk! :D

bestefar, som jeg har navnet etter er fra isj lofoten. :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...