Gå til innhold

Pensum til AE PT-utdanning ønskes kjøpt :)


InaL

Anbefalte innlegg

Skal starte på PT-utdanninga til Active Education i januar og trenger å kjøpe en del bøker. Siden utdannelsen i seg selv er abnormt dyr, hadde det vært genialt om noen her inne hadde bøkene og ønsket og selge de til en litt rimeligere penge?

Her er pensumlista:

http://www.activeeducation.no/live/index.php?option=com_content&view=article&id=113&Itemid=101

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Snart kommer det en boom av ting og tang da Høstens Studenter lever siste Eksamen i Desember ;) Selv har jeg Treningslære om du trenger ;) Om du ikke liker å skaffe alt i en pakke

Så flott :) For min del trenger ikke alt å være i en pakke, nei - så lenge det er riktig versjon er jeg veldig interessert :) Hva skal du ha for den?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

jupp :) om du evt skal til Bali regner jeg med at hun bare kan legge de igjen der, slik at du slipper å drasse de med deg dit (og hun får litt bedre plass i kofferten hjem)

:)

Ååh, nei, altså jeg skal ta studiet hjemme i Oslo :/ Blir det vanskelig da, kanskje? Eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...