Gå til innhold

Nanox exum mass xxl? Eller ikke?


Bathory87

Anbefalte innlegg

Jeg trener styrke ca 5-6 ganger i uken, og har prøvd ut flere ulike proteintilskudd. Har kommet til et punkt der jeg føler ting har stagnert litt. Spurte fyren som driver treningsstudioet jeg trener på, hvilket tilskudd han anbefalte meg. Han anbefalte Nanox Exum Mass XXL. Dette er jo et vektøkningspulver (som visstnok KUN skal øke muskelmasse, IKKE fett, dersom man kun bruker det etter trening), noe som gjør meg skeptisk, siden jeg fortsatt vil kvitte meg med noe fett.

Noen som har kjennskap til dette pulveret, og kan si meg om jeg bør bruke det eller ikke?

Og eventuelt hvor mye jeg bør ta?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kan iallefall si såpass at det ikke finnes noe vidundermiddel/gainer som øker kun muskelmassen og ikke fettprosenten din. Om du er en frisk person handler det om kcal inn vs kcal ut at the end of the day.

Om du vil kvitte deg med fett må du ligge i underskudd, og da ser jeg ærlig talt ikke vitsen med en gainer. Ligg 200/300 kcal under forbruket ditt og du vil gå ned. Om det ikke går, øk underskuddet. Så kan du bygge mer muskler senere. Å gjøre begge deler samtidig er i beste fall veldig vanskelig. Jeg synes du bør finne ut hva du vil først, enten gå ned i vekt eller bygge muskler, så tar du det derifra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...