Gå til innhold

Anmeldelse av MP Assault


Liberaleren

Anbefalte innlegg

Etter mye lesing om dette produktet med dertil hørende skryt, bestemte jeg meg for å svi av noen kroner på MPs Assault for en liten piff til treningen i ny og ne. Bestilte fra

Cheap Supplements, Bodybuilding & Sports Nutrition | FREE DELIVERY

, og jaggu slapp jeg toll også.

Jeg prøvde produktet påfølgende dag etter en frokost bestående av havregryn. Tipper jeg var i gang med treningen halvannen time etter inntatt frokost. Ingen kaffe ble drukket. Doseringen var litt under en halv scoop.

Jeg dundret i gang med markløft og følte umiddelbart at fokuset mitt var bedre, samt litt mer trøkk og punch i løftene. Da jeg rundet det femte settet merket jeg dog at ikke alt var helt i orden i magen, og sekunder etter får jeg et bajssjokk jeg aldri har opplevd før. Magebeltet kastes og jeg knipgikk mot toalettet. Det som kom skal jeg av hensyn til leserne unngå å beskrive i detaljer, men jeg lurte der og da på om jeg faktisk tisset med rompa. Det trøkket, pumpen og utholdenheten jeg opplevde her overgikk selv det jeg fikk på starten av økten. Mektig imponert!

Jeg returnerte så etter et solid stykke papirarbeid og møysommelig bruk av børste. "Det er nok bare eksamensnerver", tenkte jeg. Satt meg så for å kjøre litt arnoldpress, og etter ett sett var det tilbake til garderoben i samme knipegange. Igjen opplever jeg en trøkk, pump og utholdenhet jeg ikke visste at jeg hadde. Alt gikk nærmest av seg selv. Fokuset på riktig utførelse var der hele veien. Målbevisstheten i bevegelsen fra svettetørking i pannen til papirrull var uovertruffen. Etter dette besøket resonnerte jeg meg fram til at det muligens kunne være Assault'en som var grunnen.

Etter dette bestemte jeg meg for å avbryte økten. Jeg hadde allerede blitt upopulær blant folk som ventet på å fylle flasken og late vannet for en svak odør, så det var like greit å ta turen hjem. Men før jeg visste ordet av det ble det enda en tur på porselenet, og enda en igjen. Vi teller altså fire sett av drøye 7-10 minutters varighet. Igjen var pumpen, utholdenheten, fokuset og trøkket der. Jeg ble mektig imponert.

Vel hjemme etter en noe utfordrende sykkeltur, var det som om kroppen bare måtte kjøre på med et sett til. Mentalt var jeg fornøyd, men kroppen stoppet ikke. Dette gjentok seg et par-tre ganger til før jeg tørnet inn for natten.

Neste dag hadde jeg endelig sluttet å tisse med rompa, og det som kom da fortjener faktisk en beskrivelse. Ikke nok med uslåelig pump, trøkk, flyt (opp og i mente) og utholdenhet - jaggu skulle kronen på verket være kabler i fargen BLÅ! Sammen med noen maiskorn ble det frekke fargekombinasjoner.

Så summa summarum: MP Assault er absolutt produktet for deg som vil oppleve det lille ekstra på porselenet, for deg som trykker på men opplever at kroppen ikke er helt med, som savner pumpen i selve avleveringen, og ikke minst for deg som vil ha litt ekstra utholdenhet og flere sett.

Soleklar 8/10!

Økende papirutgifter og innkjøp av salve trekker ned.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...