Baliba Skrevet 16. oktober 2012 Del Skrevet 16. oktober 2012 Jeg er helt enig i at det er personen som blir utsatt for mobbing som sitter med definisjonsmakten. Mitt poeng er ikke å forsvare å slenge ut krenkende bilder på nett, som er forkastelig, etter min mening. Men den generelle definisjonen på mobbing, er, at det skjer flere enn en ganger, som "krembolle" har skrevet her under. Det betyr ikke at det ikke er alvorlig, eller ufint om det kun skjer en gang, men det vil da gå under en annen definisjon enn mobbing, etter min mening. Jeg er forresten helt enig med deg i at vi bør være mer bevisste på hva som er ok, og hva som ikke er ok her på nett. Å legge ut bilder av et MENNESKE for å gjøre narr av/ha det morsomt med utseendet til vedkommede er ikke greit eller kult etter min mening, men jeg registerer at det er en utstrakt trend, både her og ellers på det store internett. Jeg er enig i det, og det er nok den definisjonen man stort sett finner, men så er det bare en definisjon. Poenget mitt var uansett ikke å diskutere definisjoner Jeg har vel og merke full forståelse for at man gjør det, fordi det er morsomt...et litt artig bilde i kombinasjon med en artig tekst..dessverre så er det ofte på bekostning av noen andre. Det er mer bevisstgjøringen av det hele jeg er ute etter, for jeg skal på ingen måte påstå at jeg er fullstendig uskyldig Svartsol og Sondre Aalbotsjord 2 Siter Lenke til kommentar https://forum.fitnessbloggen.no/topic/13294-selvmord-etter-mobbing/page/3/#findComment-519367 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Svartsol Skrevet 16. oktober 2012 Del Skrevet 16. oktober 2012 Ja, det er helt sant. Man bør være bevisst på hva slags handlinger man deltar i. Ofte kan ting virke helt uskyldig, men har større konsekvenser enn man selv aner. Siter Lenke til kommentar https://forum.fitnessbloggen.no/topic/13294-selvmord-etter-mobbing/page/3/#findComment-519382 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.