Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Har gått over til lavkarbo. Kuttet ut hvetemel, pasta, potet og ris. Er ikke så nazi ettersom jeg spiser både havregrøt til frokost og spiser akkurat de grønnsaker jeg vil. Nå får jeg i meg mer sunt fett og masse proteiner. Spiser meg mett men ikke overmett.

Jeg trener 4x4 intervaller, langkjøring og hard styrketrening :) Så føler jeg gjør det rett! Går ikke rundt sulten og er fornøyd :)

så lenge du føler du gjør det rett, og cm går nedover, synes ikke jeg at du skal stresse med å få det til å gå noe fortere. Det er ikke bra at det går for fort heller, det viktigste er at du spiser sunn og god mat, og trener godt. Det er lettere å holde vekten hvis du ikke går for fort ned, og du må huske at når du har kommet dit du ønsker, så starter jobben med å bli på den vekten. Da er det viktig at du har et kosthold du kan leve med,at du ikke sulter deg, for det går ikke bra i lengden.

Lykke til videre

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...