Gå til innhold

Trenger innspill til å få spikret sammen et litt mer målrettet program, pwetty pwease?


Aurelius

Anbefalte innlegg

En gang i tiden startet jeg med SS, men dette har blitt litt pø om pø etterverdt som jobb, egen kreativitet, litt rundkuking og kneproblem(hoppekne) begynte å blande seg inn.

Løfter i øyeblikket : 1rm;Knebøy 100 Benk: 1x85 Markløft: 2x165, og trenger noe som gjerne er ltit mer målrettet enn "nei,vi drar på gymmen og kjører på med det som føles kult"

Gjerne noe som lar meg kjøre masse volum på knebøyen, da jeg har det for meg at masse belastning oppunder vond-grensen gjør at det fikser seg selv raskere. Destillert broscience,men.

Smolov? Doggcrap? Norsk Styrkeløfterforenings Volumprogram? Plyo?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

JIm Wendlers 5-3-1, du kan jo se om dette eventuelt er noe for deg? -- T NATION | How to Build Pure Strength

Hvis du ønsker masse volum på knebøy kan du kjøre BBB aka Boring but big som støtteøvelse, det er da 5x10 etter de 3 arbeidssettene.

Hmm...det virker absolutt intressant,skal ta en gjennomlesning snartes, takk skal du ha!:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...