Gå til innhold

Gode ideer til hva en kan spiser når en vil ned i fett%?=)

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Nedgang i vekt er først og fremst avhengig av at du får i deg mindre energi enn du bruker, sånn at kroppen må ta mellomlegget fra et annet sted, og da helst kroppsfett. Slenger man ved styrketrening og nok proteiner i kosten, kommer man langt på vei til å beholde en fin mengde med muskelmasse og.

Så lenge man spiser under det man trenger,så spiller det veldig liten rolle _hva_ man spiser, folk har gått ned i vekt ved å spise kake, smågodt, mcdonalds, salat, agurk, osv. Energibalansen er det som teler=)

Hvor mye energi du trenger i hverdagen er litt vanskelig å gjette seg frem til at jeg ikke vet hvor gammel du er, høyde,vekt, aktivitet osv.

e sant det.. Men eg klare lisom ikkje å tru at en får ned fett% ved å spise mcdonald, snop og alt det crape uansett om man ligger under kaloriforbruke;P Eg prøver nok ikkje det;P

Eg e 158, vekt: ca.49.5. Trener 3-4 ganger i uken.

Det meste styrke, kjører 2sett, overkropp dag 1, underdel dag 2 osv. Har noen økter med utholdenhet også...

e sant det.. Men eg klare lisom ikkje å tru at en får ned fett% ved å spise mcdonald, snop og alt det crape uansett om man ligger under kaloriforbruke;P Eg prøver nok ikkje det;P

Eg e 158, vekt: ca.49.5. Trener 3-4 ganger i uken.

Det meste styrke, kjører 2sett, overkropp dag 1, underdel dag 2 osv. Har noen økter med utholdenhet også...

Twinkie diet helps nutrition professor lose 27 pounds - CNN.com

Så lenge man spiser under det man trenger,så spiller det veldig liten rolle _hva_ man spiser, folk har gått ned i vekt ved å spise kake, smågodt, mcdonalds, salat, agurk, osv. Energibalansen er det som teler=)

Dette blir en smule missvisende. Det er klare fordeler med høyt protein inntak, og det bør være en basis i vilket som helst kosthol som gir energiunderskudd.

For å faktisk svare trådstarter på orginal innlegg.

For å gå ned i fettprosent må du spise mindre kalorier som nevnt. Hvor mye kalorier en trenger varierer mye. Du kan gange kroppsvekten din med et tall fra og med 33 til og med 38. Er du veldig veldig aktiv burde du gjerne sikte for 38. Sitter du mye i ro gir 33 * kroppsvekt kanskje en bedre tilnerming.

På diett er det anbefalt 2 - 3.3 gram protein * fettfri masse. Det er også anbefalt å få i seg en viss mengde fett. Resten kommer veldig ann på preferanser. Blir du lett sulten fokuserer du på mat som metter mye ( f.eks poteter som karb kilde ), klarer du ikke en dag uten noe søtt å friskt bør du gjerne ha en del mer frukt i dietten din. Personlige preferanser trumfer nesten alt.

edit: Om kaloriberegning. Det er mange måter å regne seg frem til kaloribehov. Ingen av dem er eksakte, det er kun tilnærminger en skal jobbe ut ifra. Om kalkulatoren siner 2300 for vekttap og du ikke går ned i fettprosent, så må du spise mindre.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...