avocado1 Skrevet 6. oktober 2012 Del Skrevet 6. oktober 2012 Hei hei Jeg lurer på om det er noen snille sjeler der ute som kunne tenkt seg å hjelpe en stakkars, uvitende sjel med noen kostholdstips, og kanskje en liten kostholdsplan? Det er så forferdelig mye info her inne og jeg vet ikke helt hva som gjelder meg og mine ønsker, i tillegg til at jeg har problemer med å forstå mye av begrepene og formuleringene her Målet mitt er å gå ned 12 kg til sommeren, og så mange som overhodet mulig til midten av desember når det er tid for julebord i bedriften Jeg er 19 år, veier 70 kg og er 160 cm høy. Jeg har startet med styrketrening og noe cardio i samspill med en treningsinstruktør, og ønsker å bygge muskler samtidig som jeg går ned i vekt. (Det er vel mulig, ja?) Jeg har skjønt såppass at det er proteiner som gjelder, og minst mulig kalorier? Jeg er også student, så har ikke det videste budsjettet til mat, men det er ikke akkurat det største problemet i dag når vi har 2kgposer på kylling til 100 kroner og laksefilet til 29 hos bunnpris! Så, ja, dere har vel skjønt innen nå hvor grønn jeg virkelig er. Det er egentlig veldig pinlig, men etter å ha raidet forumet i noen dager har jeg skjønt at det er mange forståelsesfulle og kompetente mennesker her, og jeg er derfor ikke (så veldig) redd for å bli dømt, som jeg derimot fortsatt er i den virkelige verden... Siter Lenke til kommentar https://forum.fitnessbloggen.no/topic/13046-kostveileder-%C3%B8nskes/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
avocado1 Skrevet 6. oktober 2012 Forfatter Del Skrevet 6. oktober 2012 Har foresten en grusom svakhet for sjokolade og Sørlandschips, så om dere har noen motiverende tips for unngåelse av dette hadde jeg blitt kjempeglad Siter Lenke til kommentar https://forum.fitnessbloggen.no/topic/13046-kostveileder-%C3%B8nskes/#findComment-505795 Del på andre sider Flere delingsvalg…