Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Whey er whey, uansett produsent.

det er smaken som koster :)

Ikke glem at proteinpulver ikke er noe magisk, det er samme protein som er i melk/egg etc.

Spis bra så vil musklene komme :)

:)

Ja, jeg veit det. Jeg bare lurte på om noen kanskje hadde testet dette proteinpulveret e.l. :) Bruker selv fortiden 100% Whey Gold standard, og er veldig fornøyd med det. Men dette her er jo mye billigere.

Annonse

http://gymgrossisten.no/6/no/artiklar/whey-80-4-kg-bonus-products-59

Min favoritt som jeg snart har kjøpt 100kg av: Whey fra proteinfabrikken.no. Får vel 9kg til drøye 1000lappen eller noe nå.

Takk for tipset! Har en kammerat i militæret, som kjøper det samme produktet nå. Da kan jeg jo prøve han sin før jeg evt. kjøper det samme selv! :)

• 2 uker senere...
http://gymgrossisten.no/6/no/artiklar/whey-80-4-kg-bonus-products-59

Min favoritt som jeg snart har kjøpt 100kg av: Whey fra proteinfabrikken.no. Får vel 9kg til drøye 1000lappen eller noe nå.

Er det overhodet noe problem å bestille varer fra sverige? ble litt interessert i den linken der gitt!!

Er det overhodet noe problem å bestille varer fra sverige? ble litt interessert i den linken der gitt!!

Det er jo link til norske gg? Bestiller du fra Sverige kommer det moms og fortollingsgebyr og da går vinninga fort opp i spinninga.

Det er jo link til norske gg? Bestiller du fra Sverige kommer det moms og fortollingsgebyr og da går vinninga fort opp i spinninga.

Damn! På tide å begynne å lese detaljene bedre. Takk for at du svarte.....tipper jeg prøver den...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...