Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei! Jeg har nylig lagt om kostholdet og begynt å trene for å gå ned i vekt. Jeg ønsker å spise sunnt og få i meg alle næringsmidlene jeg trenger, og derfor lurer jeg på om man må/bør spise kjøtt (som i rent kjøtt). Jeg liker nemlig ikke kjøtt om det ikke er kvernet. Jeg spiser masse fisk og litt kylling, og jeg liker ting som er laget av kjøttdeig, men ikke biff/koteletter osv. Trenger jeg noe kosttilskudd for å få i meg noe kjøtt har som jeg ikke får av fisk/kylling?

(Ble litt rotete skrevet siden jeg er veldig trøtt, men håper dere forstår spørsmålet mitt!)

Lenke til kommentar
https://forum.fitnessbloggen.no/topic/12986-m%C3%A5-man-spise-kj%C3%B8tt/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Niks, kjøtt er næringsrikt, men du klarer deg fint uten. Du kommer langt med fisk og kylling om du liker det. Men siden du liker kjøtt som er oppmalt, så kan du jo fremdeles bruke både kjøttdeig og karbonadedeig om du skulle få lyst på kjøtt :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...