Gå til innhold

Overvektig nyhetsanker i Usa kritisert for å være feit og dårlig eksempel for andre


Anbefalte innlegg

Dette handler lite om hva som er "PK" eller ikke, det handler om skikk og bruk, etter min mening. Og nei, jeg føler ikke det er mitt ansvar å si i fra om andres helseproblemer. Med mindre de går med en kniv i ryggen og helt åpenbart ikke har merka det da. Men hvis man er kjip og politisk korrekt fordi man ikke har tro på at det å "Informere" folk om at de er feit til envher tid, så ja, da er jeg det, og til og med ganske fornøyd med det.

I rest my case.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Eg bryr meg generelt lite om livet til andre folk, med mindre det er nokon eg kjenner. Ein god kamerat spør eg av og til om han har tenkt å slutte med snusen snart.

Om Jennifer vil leve med overvekt så skal ho få lov til det. Kenneth har óg lov å kritisere ho for det, noko han gjorde på ganske sakleg vis vil eg påstå.

Det eg reagerer mest på er at Jennifer blir framstilt som ein rollemodell for born og unge. Dersom eit TV-anker eller TV-person i det heile tatt er rollemodellen til ein unge så har foreldra ein jobb å gjere, med mindre vedkomande faktisk er ein å sjå opp til.

Det er litt sutrete av Jennifer å ta saken opp på TV og Facebook. Som ein person i media er ho vel klar over at sånt vil dukke opp her og der. I tillegg er brevet frå Kenneth ingenting i forhold til mykje der ute.

Mountains out of molehills.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...