Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Leser mange plasser at frokost er viktig fordi den stopper nedbryting av muskler. Har lenge tenkt på å gå over til periodisk faste da jeg overhodet ikke er en frokost-mann (eller lunsj) og jeg må presse i meg disse måltidene, men er litt bekymret over å hoppe over frokosten. Trener styrke 3 ganger i uka. Har jeg grunn til bekymring ?

Fortsetter under...

Leser mange plasser at frokost er viktig fordi den stopper nedbryting av muskler. Har lenge tenkt på å gå over til periodisk faste da jeg overhodet ikke er en frokost-mann (eller lunsj) og jeg må presse i meg disse måltidene, men er litt bekymret over å hoppe over frokosten. Trener styrke 3 ganger i uka. Har jeg grunn til bekymring ?

Nok kalorier, nok proteiner og nok styrketrening gjør at du bygger mer muskler enn du bryter ned på sikt. Du kan oppfylle alle tre punktene uten frokost, no worries.

Det mest muskelnedbrytende du kan gjøre på kort sikt er å løfte vekter. Det illustrerer hvorfor man ikke kun bør se på hva som skjer med kroppen innenfor små tidsintervaller.

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...