Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Trener fast 2-3 ganger i uka, styrke, har gjort dette 1 år nå. Men når jeg endelig kommer i fast rutine og spiser sundt, så går jeg på en smell å blir forskjølet og ikke minst 0 energi. Føler jeg er i en ond sirkel, som jeg ikke kommer meg ut av. Kan ikke spise nøtter eller citrus pga allergi og har brukt proteinpulver etter trening.

Hva gjør jeg feil??

Lenke til kommentar
https://forum.fitnessbloggen.no/topic/12963-hva-gj%C3%B8r-jeg-feil/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Trener fast 2-3 ganger i uka, styrke, har gjort dette 1 år nå. Men når jeg endelig kommer i fast rutine og spiser sundt, så går jeg på en smell å blir forskjølet og ikke minst 0 energi. Føler jeg er i en ond sirkel, som jeg ikke kommer meg ut av. Kan ikke spise nøtter eller citrus pga allergi og har brukt proteinpulver etter trening.

Hva gjør jeg feil??

Skriv hva du spiser, treningsprogram, høyde/vekt.

Legg til allergier om du synes det er nødvendig for oss å vite.

Det at du ble syk kan også bare være en tilfeldighet, men skal ikke si det med sikkerhet. :)

Det blir nesten flaut her inne enda.. he he. Hadde PT et halvt år i fjor fordi jeg hadde en veldig stiv nakke etter en ulykke. Alltid trent hele livet, men stryke første gang da, ga veldig mersmak:) Så nå trener jeg knebøy, benkpress, type hele kroppen styrke. (husker ikke hva de andre øvelsene heter) maks 3-5 rep

Er 176 høy, veier ca 71kg.

Er ikke et engangstilfelle; når jeg har blitt frisk begynner jeg på med treningen igjen (har ikke energi til å trene når jeg er slik, maks 1 1/2 uke) så går det 1-3 mnd og på`n igjen.

Det blir nesten flaut her inne enda.. he he. Hadde PT et halvt år i fjor fordi jeg hadde en veldig stiv nakke etter en ulykke. Alltid trent hele livet, men stryke første gang da, ga veldig mersmak:) Så nå trener jeg knebøy, benkpress, type hele kroppen styrke. (husker ikke hva de andre øvelsene heter) maks 3-5 rep

Er 176 høy, veier ca 71kg.

Er ikke et engangstilfelle; når jeg har blitt frisk begynner jeg på med treningen igjen (har ikke energi til å trene når jeg er slik, maks 1 1/2 uke) så går det 1-3 mnd og på`n igjen.

Om du synes det er flaut å skrive det her, kan du bare ta og sende meg en melding privat i innboksen.

Må jo få avgjøre om det er kostholdet ditt som gir deg lite energi/gjør deg syk, eller om det er noen matvarer du reagerer på.

Det fant jeg ikke ut av, godt jeg er ny, så har jeg noe å skylde på :)

Til frokost er det cruslie de dagene jeg trener, de andre somregel 1-2 brødskiver med ost el kjøttpålegg. Kaffe alle dager.

Lunsj 2 brødskiver, middag; alt fra fisk til kylling, er ikke noe stor kjøttspiser. Tilbehør som poteter o.l grønnsaker, saus (elsk) Husmanskost :) he he og kveld som regel 1-2 brødskiver med servelat o.l Veldig glad i karbohydrater som sikkert du ser..

Begynt å lage meg grønnsakssmoothie for å kanskje håpe det hjelper. Er nesten desperat å finne noe som gir meg mer energi og ikke minst slippe ut av denne sirkelen, og lar meg trene hardt! Blodprøver tatt, de var selvfølgelig fine. ( dette har vært et problem mange år faktisk:( )

Bare noen sier meg hva jeg skal spise og når, så gjør jeg det!

Annonse

Jeg har gjort det samme selv, i hele år. Endelig kommer jeg meg inn i en fin rutine, også BANG syk.. Det viser seg at stoffskiftet mitt er på bærtur når det skjer. Jeg har lavt stoffskifte, og når jeg blir syk er det som regel på tide å øke medisindosene mine. Vet ikke om det er relevant for deg.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...