Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Jeg vet ikke om det er fordi jeg har lagt på meg noen få kilo eller at jeg bare har blitt gamlere, men har et problem når det kommer til singleter og tubetopper.

Saken er at jeg over brystet/under armen har jeg en valk jeg ikke får vekk (snakker ikke om slappe overarmer)

I sports-bher tyter den ut på siden, og jeg kan derfor ikke bruke singleter til trening. Det samme skjer med tubekjoler/singleter til hverdags. Jeg er tynn og liten ellers så syns dette ser rart ut. Er det noe spesielt jeg skal trene for å få vekk denne? Og er det noen som kjenner seg igjen? Eller må jeg bare innfinne meg med å bruke t-skjorter resten av livet.. sukk..

Lenke til kommentar
https://forum.fitnessbloggen.no/topic/12947-valk-ved-bruk-av-singlet/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Selv om du synes det ser rart ut er det veldig vanlig og derfor sikkert ingen andre som legger merke til det.

Jeg fløy rundt som om jeg hadde et reservesett med pupper selv en stund:) De mest irriterende små fettklæsjene er liksom det siste som forsvinner...

Det vil ikke hjelpe å overdrive treninga av en enkelt kroppsdel, bare tell kalorier en stund og litt på et sunt lite underskudd så forsvinner de nok etterhvert.

Synes ikke du burde gjemme deg i store tskjorter av den grunn. Det er forsvinnende få mennesker i verden som er perfekte og du ser sikkert smashing ut likevel.:)

Det henger til en viss grad over på min kropp og, og jeg tror dessverre? ikke at det er så mye å få gjort med det, med mindre jeg vil være skrapa for fett.

Når man har litt lats med normalt fett på, så blir det vel ofte slik? Som noen andre nevnte, så er det sikkert ikke så ille som man selv tror, så jeg bruker singlet og andre stramme overdeler med stolthet.

Sånn der har vel jeg og. Har alltid vært kritisk til min egen kropp, men i det siste har jeg prøvd å snu tankemønsteret litt. Kanskje det er fordi jeg ikke er 16år og selvdestruktiv lenger, men jeg har funnet ut en ting: Med mindre man står og klager oppi trynet på andre om den lille valken under armene, så er det faktisk bare du som legger merke til den! :D (hurraaa) Samme gjelder bilringen bare jeg klemmer på i tide og utide, det lille fettlaget mellom lårene bare jeg ser, og "grevinnhenget" på armene som bare jeg legger merke til. Så bare slapp helt av, bruk singlet, og vær heller stolt av at du faktisk er smal nok til å passe en treningsbh og at du kommer deg på trening! Hurra for deg, kroppen din er fantastisk!

Annonse

Dette var deilige ord å lese på fitness-bloggen, melis1988. Misforstå meg rett, jeg forstår at det blir en del utseendefokus på slike nettsider, og at det ikke trenger å være noe galt i det. Men for oss som er her først og fremst for å lære om en sunn livsstil, kan det av og til bikke over i det usunne med alt fokuset på store lår, hengerumper og slappe mager. Det er fort å glemme at den eneste man virkelig må konkurere med, er seg selv og sitt eget sevbilde. Her en dag hadde jeg et angstanfall fordi jeg ikke kom til å få så god til til å trene denne uka. I alle fall ikke akkurat på de dagene jeg har planlagt. BARE TRE GANGER LIKSOM. KRIIIISE. HJELP! Så i stedet for å klappe meg på skuldra for at jeg trente fem ganger forrige uke, hadde trent på mandag, og heller slappe av og trene når jeg får tid denne uka, måtte jeg bruke hele mandags kveld på å freake ut over noe jeg selv ikke kunne gjøre noe med. Altså, poenget mitt er: har du et relativt sunt kosthold, og trener, så er er bra! Du har gjort din innsats. For noen er det helt sikkert livskvalitet å ofre ekstremt mye tid og opperksomhet til trening, kosthold og utseende, men for mange av oss, er det kanskje livskvalitet å tenke litt mindre på det? Jeg sier osm melis1988: stå på, kroppen din er fantastisk!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...