Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Jeg har gått ned 95 kilo og totalt endret livet mitt. Trener styrketrening 3 ganger pr uke og trives kjempegodt med det. Men jeg føler at det er på tide og trappe opp både trening og kosthold. Jeg har dessverre ikke råd til personlig trener, så ville være takknemlig om jeg kunne få hjelp fra dere :) Hvordan går jeg frem?

Lenke til kommentar
https://forum.fitnessbloggen.no/topic/12905-hjelp-til-%C3%A5-g%C3%A5-videre/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Få et bra kosthold og et ostehøvelig greit treningsprogram.

Skriv hvordan du spiser, har du et fast treningsprogram, hvor lenge har du holdt på med styrketrening? Høyde,

Edit: 95kg :o, du har vel ikke før og etter bilde? ville vært fantastisk å kunne se forandringen. :)

Gjest Ukjent666

Hvordan trener du nå? Øvelser/antall sett/repetisjoner? Hvor lenge har du trent sånn/hvordan trente du før?

Hva er målet/målene? Hvor mange økter ser du for deg ila en uke?:)

Hvordan er kostholdet/har det vært?:)

Forutsetninger osv? Masse info! Så får du masse hjelp!

Jeg har gått ned 95 kilo og totalt endret livet mitt. Trener styrketrening 3 ganger pr uke og trives kjempegodt med det. Men jeg føler at det er på tide og trappe opp både trening og kosthold. Jeg har dessverre ikke råd til personlig trener, så ville være takknemlig om jeg kunne få hjelp fra dere :) Hvordan går jeg frem?

Hei BenteM,

Først må jeg få lov til å gratulere deg med en imponerende vektnedgang. 95kg er helt rått!

Du skriver at du ønsker å trappe opp på treningen og kostholdet. Husk at dette nødvendigvis ikke er ensbetydende med mer trening og mindre mat. Kan det være at løsningen ligger i å øke kvaliteten?

Hvordan ser en vanlig dag ut for deg med tanke på trening og kosthold? Og hva tror du selv skal til for å komme deg videre?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...