Synan Skrevet 2. oktober 2012 Skrevet 2. oktober 2012 Litt usikker på hvor jeg skal poste denne, men lurer på hvor ofte det er meningsfult å måle/veie/ta bilder for å dokumentere fremgang? Hvor lang tid "trenger" man før man kan forvente synlige resultater (à là muskelvekst)? En uke? To? En mnd? Mer? Hva gjør folk? Muligens en rar ting å spørre om (kanskje dette hører hjemme i Tråden for dumme spørsmål?), men lurer nå engang på det da... Takker for alle innspill Siter
Gjest SlettetBruker3 Skrevet 2. oktober 2012 Skrevet 2. oktober 2012 Dette er veldig individuelt, men jeg pleier som oftest å ta mål hver uke, veie meg annenhver/hver tredje uke, og ta bilder en gang i måneden cirka:) Hvor lang tid det tar før du ser resultater, kommer an på kostholdet og treningen din! Vær tålmodig Synan 1 Siter
Robert André Skrevet 2. oktober 2012 Skrevet 2. oktober 2012 En gang i uka eller annenhver uke er greit, litt avhengig av hva du ønsker å se. Om du er på diett, synes jeg det kan være greit å ta en formsjekk annen hver uke. Skal du derimot stille i en konkurranse, kan det være greit med ukentlige formsjekker. Synan 1 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.