fidwa Skrevet 29. september 2012 Skrevet 29. september 2012 Har dere noen dere anbefaler? Jeg vil bli sterk! Men jeg suser litt og går meg vill i info jungel samt har noen tidligere skader å ta litt hensyn til... Svar mottas med takk! Siter
Kristian Skrevet 29. september 2012 Skrevet 29. september 2012 louise schjerpen (deltok i athletic fitness- Stavanger open) er pt i sandefjord privat - en jeg kjenner har prøvd litt med henne og hun er flink sier hu, ellers så er det nok av ptèr på de treningssentrene.. Siter
fidwa Skrevet 14. oktober 2012 Forfatter Skrevet 14. oktober 2012 Vansker med å få tak i henne, flere forslag taes imot med takk!! Siter
Stig Ingebrigtsen Skrevet 14. oktober 2012 Skrevet 14. oktober 2012 Hm, du skriver ikke så veldig utfyllende om hva du ønsker i en PT så jeg kan prøve å svare litt generellt. Om du er i begynnerfasen og er egentlig litt usikker på hva du vil gjøre så kan jeg anbefale et par stykker. Charlotte Loa - Hun driver Burn Fat Boot Camp i Tønsberg Burn Fat Boot Camp - Lokales Geschäft | Facebook Anca Steffenrem - Hun driver AncaBalanse AncaBalanse - Tønsberg, Norway - Sportstudio | Facebook Om du er litt viderekommen og vet at du ønsker å trene for fysikk og styrke så kan jeg komme på et par stykker. Hanne-Mari Nygård Iversen - Litt usikker på om hun driver med PT om dagen, men du finner henne på Sporty24 Tønsberg (Og oså på AncaBalanse) Sporty24 Tønsberg - Tønsberg, Norway - Fitnessstudio | Facebook Mikael Bakke-Pedersen - Han finner du på WellnessClub Tønsberg WellnessClub Tønsberg - Tønsberg, Norway - Sport & Freizeit | Facebook Om du er ute etter rein styrke så er det vel ingen plasser bedre i Vestfold en klubben Ruth Kasiryes representerte, Tønsberg-Kameratene KlubbenOnline Tønsberg Kameratene - Bryting Kristian 1 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.