Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• 2 uker senere...

Hm, du skriver ikke så veldig utfyllende om hva du ønsker i en PT så jeg kan prøve å svare litt generellt.

Om du er i begynnerfasen og er egentlig litt usikker på hva du vil gjøre så kan jeg anbefale et par stykker.

Charlotte Loa - Hun driver Burn Fat Boot Camp i Tønsberg Burn Fat Boot Camp - Lokales Geschäft | Facebook

Anca Steffenrem - Hun driver AncaBalanse AncaBalanse - Tønsberg, Norway - Sportstudio | Facebook

Om du er litt viderekommen og vet at du ønsker å trene for fysikk og styrke så kan jeg komme på et par stykker.

Hanne-Mari Nygård Iversen - Litt usikker på om hun driver med PT om dagen, men du finner henne på Sporty24 Tønsberg (Og oså på AncaBalanse) Sporty24 Tønsberg - Tønsberg, Norway - Fitnessstudio | Facebook

Mikael Bakke-Pedersen - Han finner du på WellnessClub Tønsberg WellnessClub Tønsberg - Tønsberg, Norway - Sport & Freizeit | Facebook

Om du er ute etter rein styrke så er det vel ingen plasser bedre i Vestfold en klubben Ruth Kasiryes representerte, Tønsberg-Kameratene KlubbenOnline  Tønsberg Kameratene - Bryting 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...