Gå til innhold

fidwa

Medlemmer
  • Innholdsteller

    20
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

  1. Satser på at det vil stoppe. Så over siste blodprøver jeg tok og så der at ferritin var på 34, strengt tatt litt lavt, selv om det er innenfor normalen, så vil nok ta litt ekstra jern fremover også
  2. Ok, jeg får nok gå litt i tenkeboksen på hva jeg skal adde. Takker for tips!!
  3. Leste et tips om å ta et par paranøtter som tilskudd.. kjenner jeg ikke er motivert for å spise mer karbs når jeg endelig klarer å holde søtsuget i sjakk og har god progresjon i treningen...har vært i større kaloriunderskudd tidligere med mindre hensiktsmessige metoder tidligere uten å miste hår før ..
  4. Fillern, alt annet fungerer utmerket, energinivå ok, negler/hud forøvrig ok, fyser ikke lenger på alt mulig, totalt sett all good... Bortsett fra hårbiten ;((
  5. Jeg spiser alle fettsyrer, tonn av grønnsaker, tar ektra B vitaminer osv osv, tenker likssom at jeg aldri før har fått i meg så mye bra. Vektnedgangen er ikke voldsom, og ikke mye stress/større kriser heller..sukk..
  6. Jeg røyter som jeg aldri har røyta før! Selv ikke etter graviditeter har jeg røytet så mye. Skikkelig bekymret, merker at hestehalen er tynnere. Følger lavkarbo, ikke i ketose, men spiser lite lavkarbo. Moderat vektnedgang, og har litt å gå på (over normal BMI) Noen med erfaring??
  7. Sjokoprotein m melk og kokosmasse i mmmm
  8. Så bra!! Det er kult å høre! Det sier seg selv at bevegelse og en del styrke er bra, men bestandig lurt på om smertene bare fortsetter å avta om man bare blir sterkere og sterkere, derfor dette snodige spørsmålet
  9. Tusen takk for svar, skjønner det var vanskelig å svare på!! Bare spent på hvor mye jeg klarer å trene vekk. Forutsetter seff riktig teknikk og god restitusjon.
  10. Jeg har nakke og korsryggsprolaps, kjeveleddsdysfunksjon osv osv. Har hatt min kvote med smerter og føler plagene har hindret meg i å leve som jeg vil. Men nok om det, trener nå adekvat styrketrening m veileder og er blitt mye sterkere. Men fremdeles sliter jeg noe med øm muskulatur. Så lurer jeg da på om dere som har mye styrke også sliter med de samme utfordringene som de med mindre styrke..høres rart ut dette her, men er så spent på hvor mye jeg kan forvente å klare å styrke meg ut av...
  11. Men jeg har ikke hatt mellomblødninger så lenge jeg har gått på pillen, ca 15 år. Oppsøker seff lege om det ikke gir seg men har sett koblinger til østrogen og vektnedgang. Har BMI i øvre normal. Spiser mer fett en det jeg har gjort men fokuset er høyest på protein. Takker for svar forresten
  12. Hei! Har gått på p-piller i mange år. Har siste måneder lagt om til lavkarbo, SVs spiser nok litt mer proteiner og litt mindre fett en den "opprinnelige lavbarbodietten" trener mye styrke og litt kardio. nå har jeg plutselig en uke før mens fått blødninger/menssmerter. Har tidvis hatt noen spottende, men ingenting som denne. Leser meg frem til at det kan være pga av østrogen osv men føler ikke at det kommer frem om dette et "farlig"/usunt eller om det er positivt i form av østrogen som frigjøres når fettet slipper.. Anyone?
  13. Hei! Ser du hater å løpe, det er jo heller ikke et must for å trene kardio. Selv tar jeg karidio øktene mine gående, har bare mye helling på mølla.. Og kjenner mange som deg, trener for mye og spiser for lite, spesielt fett. Anbefaler deg å spare karbohydratene til kvelden. Selv skal jeg i morgen bytter jeg selv om, skal spare smoothien min til kvelden. Lykke til!
×
×
  • Opprett ny...