sprettin Skrevet 27. september 2012 Skrevet 27. september 2012 Jeg begynte med styrketrening for fult i februar, kjørte fullkroppsprogram tre ganger i uken + litt cardio, nå har jeg splittet opp programmet mitt til tre overkropps økter + 2 beinøkter i uken + cardio når det passer gjerne på dagene som jeg kjører bein, synes dere dette høres bra ut, vil gjerne ha fremgang:) Siter
Gjest Ukjent666 Skrevet 27. september 2012 Skrevet 27. september 2012 "sprettin skrev: Jeg begynte med styrketrening for fult i februar, kjørte fullkroppsprogram tre ganger i uken + litt cardio, nå har jeg splittet opp programmet mitt til tre overkropps økter + 2 beinøkter i uken + cardio når det passer gjerne på dagene som jeg kjører bein, synes dere dette høres bra ut, vil gjerne ha fremgang:) Hvorfor 3 på overkropp og 2 på bein/underkropp? Siter
sprettin Skrevet 27. september 2012 Forfatter Skrevet 27. september 2012 jo det er fordi, jeg har tatt inbody test og den viser at jeg har en fin styrke i beina men trenger mere i overkropp og vil gjerne ha mere muskler der også, eller så får jeg litt styrke på bein når jeg går ture osv:)? Siter
Lame Nordstrom Skrevet 27. september 2012 Skrevet 27. september 2012 "sprettin skrev: eller så får jeg litt styrke på bein når jeg går ture osv:)? Nei Lloyd 1 Siter
flipp Skrevet 27. september 2012 Skrevet 27. september 2012 Styrke bygges ikke av å gå. Det bygges av knebøy og markløft. Men fint å gå/løpe i tillegg for kondisjon Siter
sprettin Skrevet 27. september 2012 Forfatter Skrevet 27. september 2012 ja det har jeg skjønt ,men to harde økter i uka er ikke det nok! Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.