Gjest aaa Skrevet 13. februar 2012 Skrevet 13. februar 2012 Da er du vel stor som coleman da De t-skjortene jeg har funker fint iallefall.. Sikkert fordi jeg kjøper rimelige 3-pack - jeg trener i vanlige t-shirt, og da blir de fort stygge. Sikkert noen av de dyrere som er bra Siter
Lloyd Skrevet 13. februar 2012 Skrevet 13. februar 2012 Sikkert fordi jeg kjøper rimelige 3-pack - jeg trener i vanlige t-shirt, og da blir de fort stygge. Sikkert noen av de dyrere som er bra Tipper han tar målingene rundt omkring Oslo området da? Siter
Gjest aaa Skrevet 13. februar 2012 Skrevet 13. februar 2012 Han kommer i hvert fall til jobben din om flere er interessert. Send meg en pm så skal jeg gi deg adressen til norske manageren : Siter
GrommiZ Skrevet 14. februar 2012 Skrevet 14. februar 2012 Sikkert fordi jeg kjøper rimelige 3-pack - jeg trener i vanlige t-shirt, og da blir de fort stygge. Sikkert noen av de dyrere som er bra trener du ikke i helsetrøye Siter
Gjest aaa Skrevet 14. februar 2012 Skrevet 14. februar 2012 trener du ikke i helsetrøye Nei, men jeg trenger den for å slappe av Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.