Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Jeg sliter med å få kontakt med musklene på rompa! Jeg prøver iherdig å bruke disse musklene til å presse hoftene opp, men alikevel kjennes det andre steder - nederst i rygg, frem-og bakside lår. Det gjør ikke vondt, men det er altså disse musklene som verker.

Jeg bruker vektstang, og har forsøkt med både tunge og lette vekter, få og mange reps - uten at det utgjorde noen forskjell. Skuldrene mine ligger på en benk, beina er godt plantet i bakken og jeg presser hofta opp mens jeg strammer mage-og rompemuskulatur.

Noen tips til hva jeg kan prøve for å få det til å funke? Veldig takknemlig for alle svar :)

Lenke til kommentar
https://forum.fitnessbloggen.no/topic/12183-hipthrust-hva-gj%C3%B8r-jeg-galt/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg merker jeg får mye mer kontakt med rumpemusklene når jeg presser hælene skikkelig ned og vipper tærne opp. Sånn at kraften går gjennom hælen. Når jeg har hele fotbladet nedi, har jeg en tendens til å kjenne det andre steder enn rumpa, slik som deg.

Wow, tusen takk for rask tilbakemelding - begge to :)

Alexander V: De er tighte, VELDIG tighte ifl en av de "styrkeekspertene" som jobber der. Merker det i både knebøy, markløft og utfall også - det går liksom på alt annet enn den fordømte rumpa!

Bambi: Skal prøve å vippe tærne opp neste gang :)

Spør om enda flere tips jeg: Gode tøyeøvelser for å myke opp hoftebøyere?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...