Stefanz Skrevet 7. september 2012 Skrevet 7. september 2012 Jeg har nettopp flyttet og på dette treningsenteret er det INGEN trenings-maskiner for bein. Har noen forslag om hvordan jeg kan trene hele underkroppen på både styrke dag og muskelvekst dag med frivekter osv.? Takk for svar! Siter
Natalie Skrevet 7. september 2012 Skrevet 7. september 2012 Visst ikkje gymmet ditt har knebøy-rack, er det ikkje poeng i å væra medlem heller. Olaf G. og DukeNukem 2 Siter
Natalie Skrevet 7. september 2012 Skrevet 7. september 2012 Flott! Da anbefala eg knebøy, strakmark, utfall og glutebridge. I tillegg kan du ta støtteøvelsa i kabel, om det er tilgjengelig:) Siter
DukeNukem Skrevet 7. september 2012 Skrevet 7. september 2012 Da kan du jo trene bein i massevis! Siter
Stefanz Skrevet 7. september 2012 Forfatter Skrevet 7. september 2012 DukeNukem haha, er bare helt grønn på hvordan øvelser jeg skal gjøre for å trene HELE låret : p Natalie takk for svar skal sjekke de ut Natalie 1 Siter
Gjest noen123 Skrevet 8. september 2012 Skrevet 8. september 2012 barbell hacksquat anbefales, ser ut som en skikkelig bro-rutine, men det er en super øvelse! Siter
Silje K Skrevet 8. september 2012 Skrevet 8. september 2012 Knebøy, frontbøy, goblet squat, bulgarske utfall, andre typer utfall, glute bridge eller hip thrust, strakmark, nordic hamstrings, step up ++, bruker sjelden apparater på beina, fordi det finnes så mye mer man kan gjøre med frivekter Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.