Moal Skrevet 6. september 2012 Skrevet 6. september 2012 Hei Jeg har et problem når jeg trener leggene mine. Jeg får relativt god pump og kjenner trykket i leggen når jeg trener, men jeg blir alltid sliten først under foten i lengdebuen. Det har alltid vært et problem, men etterhvert som jeg har blitt sterkere har det blitt verre. Nå er det umulig for meg å trene til full utmattelse i leggene på grunn av at lengdebuen under foten gir etter først. Følelsen jeg får under foten er bare utrolig smertefull, slik at jeg må stoppe uten å være så sliten i leggene som jeg skulle ønske man kunne være. Tiltak som jeg gjør: Massering med lacrosseball under fot, tøyning av leggene og massasje på leggene med massasjerulle før jeg begynner leggtreningen. Noen som har tips til en fortvilt kar som prøver å få leggene i anmarsj? Siter
Sondre Aalbotsjord Skrevet 6. september 2012 Skrevet 6. september 2012 Hei Jeg har et problem når jeg trener leggene mine. Jeg får relativt god pump og kjenner trykket i leggen når jeg trener, men jeg blir alltid sliten først under foten i lengdebuen. Det har alltid vært et problem, men etterhvert som jeg har blitt sterkere har det blitt verre. Nå er det umulig for meg å trene til full utmattelse i leggene på grunn av at lengdebuen under foten gir etter først. Følelsen jeg får under foten er bare utrolig smertefull, slik at jeg må stoppe uten å være så sliten i leggene som jeg skulle ønske man kunne være. Tiltak som jeg gjør: Massering med lacrosseball under fot, tøyning av leggene og massasje på leggene med massasjerulle før jeg begynner leggtreningen. Noen som har tips til en fortvilt kar som prøver å få leggene i anmarsj? Står du på en kant og kjører tåhev? bruker du sko eller er du bare i sokker? Siter
Lame Nordstrom Skrevet 6. september 2012 Skrevet 6. september 2012 Hvilke(n) øvelse® gjør du for leggene? Hvor mange repetisjoner? Siter
Moal Skrevet 6. september 2012 Forfatter Skrevet 6. september 2012 Først av alt, takker for svar Var på trening i sted og trente quads/abs, kjente det forøvrig litt i lengdebuen da og, men klarte å gjennomføre. Øvelsene jeg kjører er primært beinpress for leggene, litt stående tåhev og noe sittende tåhev. Kjører mange reps for å kjenne utmattelsesfølelsen. Rundt 20. Bruker vanlige joggesko med innleggssåler. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.