Gå til innhold

solgt


schumacher

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Optimum 100% Whey 2.27 kg Extreme Milk Chocolate selges!

[ATTACH]55443[/ATTACH]

Har tatt 4 scoop av den, men ettersom jeg kjøpte denne med sjokolade hovedsakelig til havregrøten, og det viser seg at den blir litt for "knudrete" til det, så selger jeg den.

Kjøpte for 599,-. Hva med 450?

Hvis du syns den er knudrete så bør du holde deg vekke fra kaseinet :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hæ? kasein er jo bare kremet og helt kanon etter mine tidligere erfaringer! kun det jeg har brukt i grøt tidligere. Men er vel ikke kasein i denne heller?

Tror ikke det skal være kasein i denne, men jeg er for lat til å reise meg å gå og sjekke i skapet. Tipper det samme gjelder for deg siden du spør :p Angående "kremet" og helt kanon. Så forstår jeg meg virkelig ikke på hvordan du og Olaf Ghanizadeh kan syns det, men smaken er som baken. More WHEY for me <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror ikke det skal være kasein i denne, men jeg er for lat til å reise meg å gå og sjekke i skapet. Tipper det samme gjelder for deg siden du spør :p Angående "kremet" og helt kanon. Så forstår jeg meg virkelig ikke på hvordan du og Olaf Ghanizadeh kan syns det, men smaken er som baken. More WHEY for me <3

Hehe, den latskapen. Ta whey du, så kan han Olaf og jeg nyte kaseinet vårt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...