hoppekropp Skrevet 5. september 2012 Skrevet 5. september 2012 Jeg har en venninne som har blitt både helt råsterk og veldig hekta på kettlebell. Så vurderer jo å prøve ut dette her nå da på Oslo kettlebell gym. Er det noen her som går der? Er det morro? Jeg er jo medlem av Sats så det blir dyrt å trene to steder, og strekker tiden til tro.. hm.. hehe. Men kansje et introkurs er smart for å lære seg å bruke kettlebells hjemme i stua også? Blir glad for synspunkter Siter
Ouroboros Skrevet 7. september 2012 Skrevet 7. september 2012 "hoppekropp skrev: Jeg har en venninne som har blitt både helt råsterk og veldig hekta på kettlebell. Så vurderer jo å prøve ut dette her nå da på Oslo kettlebell gym. Er det noen her som går der? Er det morro? Jeg er jo medlem av Sats så det blir dyrt å trene to steder, og strekker tiden til tro.. hm.. hehe. Men kansje et introkurs er smart for å lære seg å bruke kettlebells hjemme i stua også? Blir glad for synspunkter Mange SATS-senter som har kettlebells. Hvis du føler du ikke har kompetanse nok til å begynne på egen hånd kanskje det finnes en PT/Instruktør som kan hjelpe deg å komme igang med det? Er jo muligens et rimeligere alternativ til å ha to medlemskap.... Siter
Assie Skrevet 7. september 2012 Skrevet 7. september 2012 Finns flere kettlebell-instruktører nå om dagen, skal ikke være noe problem og få en prøvetime eller hjelp. Siter
Aslak Skrevet 7. september 2012 Skrevet 7. september 2012 Kettlebells funker fint hjemme i stua, eller på tur og på ferie;) Og det er gøy, bedre enn frivekter, maskiner og sånt. På nivå med kroppsvektsøvelser. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.