Gå til innhold

Better Bodies Cherry Hill Jazzpants selges ubrukt! Solgt


Rmoldvik

Anbefalte innlegg

Selger ubrukt Cherry Hill Jasspants fra Better Bodies, dame.

Bestilte den fra nett, men det viste seg at den ikke passet, dessverre.

Selger den for 500-,kr.

Ta kontakt på tlf, 41745780. Takk :)

Beskrivelse:

Jazz pant made in 89% Meryl, 11% Lycra for best fit.

Contrast colored panel creates a really nice overall look.

Small Better Bodies print on side of leg in the knee area.

Size: S.

Black/lime

post-12355-144408836462_thumb.png

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Fortsetter under...

Siden det ikke er en farge jeg ville bestillt frivillig på en slik bukse, pluss at jeg ikke er 100% sikker selv på om den størrelsen vil passe meg, legger jeg inn ett bud på 350kr(pluss frakt, siden jeg ser du bor i troms)

Synes gul er en herlig farge, og er veldig fin på denne buksa! :) Kan strekke meg til 450 kr, og liker du den ikke kan du få returnere den og få pengene tilbake :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

jeg er ikke interessert i å betale mer enn 350kr. så da står det budet vertfall fra min side :)

Om du vil ha den for det beløpet (350), vil den dermed heller ikke kunne returneres fra min side :) Straks beløpet er overført vil den sendes til deg. Du kan sende meg en mld på 41745780, så kan jeg sende deg kontonummeret.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvordan er de i str? Rundt midjen og i beinlengde?

Jeg er nemlig ganske kort, mulig den er litt liten rundt livet :p (men skal jo ned mer- så kanske det ikke gjør noe?)

Buksen er veldig tøyelig, og er en ikke stram rundt livet. Den sitter godt og er utrolig behagelig å trene i! :) Har flere bukser av denne selv :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Buksen er veldig tøyelig, og er en ikke stram rundt livet. Den sitter godt og er utrolig behagelig å trene i! :) Har flere bukser av denne selv :)

Jeg er 70 cm fra gulvet og opp til "frøken sør" (som noen kalte det i en annen tråd), hvor lang er buksen fra skrittet og ned ?

Hvis ikke noen andre vil ha, så vurderer jeg det- hadde tenkt å handle et par nye bukser uansett, og farge betyr ikke såååå mye ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 70 cm fra gulvet og opp til "frøken sør" (som noen kalte det i en annen tråd), hvor lang er buksen fra skrittet og ned ?

Hvis ikke noen andre vil ha, så vurderer jeg det- hadde tenkt å handle et par nye bukser uansett, og farge betyr ikke såååå mye ;)

Buksen er sånn høvelig lang, jeg er 163 i høyde, og den blir litt i lengste laget. Har også smale bein, så den blir litt for vid for meg, derfor selger jeg den. Vet ikke hvor lang den er fra skrittet og ned, men det kan jeg finne ut av når jeg kommer hjem senere i dag :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...