Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hvorfor blir ikke bicepsen og tricepsen noe større? Det irriterer meg veldig? Har jo faen holdt på i 5 mnd nå uten noe tegn på resultater, eller jo: Har hatt veldig bra framgang i benk hvor mye jeg løfter, altså vekten; Men!! Armene blir jo ikke noe større

Hvorfor blir ikke armene større? Kjører mye kroppsvekt også men ikke et tegn på litt jævla resultater, får jo lyst til og gi opp, eller noe enda værre faktisk....

Og joda, jeg kjører ikke bare armer, mark og kne kjører jeg også regelmessig.

Så ja hvorfor blir ikke de jævla armene større? Spiser også riktig, Skyr, tunfisk, egg og kjøtt til middag; bare tunfisk, egget og skyren utgjør jo 96G proteiner, av totale 150 CA jeg trenger....

takk for svar

Lenke til kommentar
https://forum.fitnessbloggen.no/topic/11360-hvorfor-hvorfor-hvorfor/
Del på andre sider

Fortsetter under...

har du kontroll på makronæringstoffene og hvor mye kcal du får i deg? gode øvelser for overkroppen og armene: Dips(med vektnår du greier 12-15 reps ) chins(med ekstra vekt når du greier 12-15 reps) disse øvelsene er bra siden man kan løfte en vekt som er mye tyngre en man kan klemme ut i curls og extensions. triceps er litt mer med i dips en i benk. men aller viktigste er mindsettet ditt. er tydligvsi noe du gjør feil siden du beksriver at du ikke har noe volum fremgang. Kan vi få se rutinen din så vi kan ta den til vurdering og hjelpe deg på riktig vei?

Du trener ikke på underskudd vel? Da kan det være vanskelig å bygge volum.

Hvis du spiser nok mat og det ikke er problemet : har du tunge nok vekter, øker du jevnlig vektene, og passer du på å få skikkelig kontakt med muskelen på alle repsene? Kjør noen laaaangsomme reps bare for å se om kontakten med muskelen blir annerledes?

Høres jo litt snodig ut. Jeg er jente, og selv om jeg løfter veldig lite er bicepsen den eneste muskelen jeg ser noe til.. Triceps, hva er det? haha ( så kanskje du ikke bør ta i mot råd fra en svekling sånn som meg!)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...