Gå til innhold

The comeback


Bandea

Anbefalte innlegg

Tjäna!

Jeg gjør saken kort;

Pga operasjoner har jeg hatt treningspause i nærmere 16 mnd. Har fått klarsignal fra høyere hold og er nå klar for the comeback!

Etter 16 mnd vil jeg rett og slett betegne meg selv som rusten;) Det begynner å bli en stund siden jeg hadde en "første-treningsøkt-etter-langt-avbrekk". I morgen bærer det avgårde på gymmet, så jeg lurer rett og slett på hva jeg skal gjøre på den første økten. Jeg aner ikke hvor landet ligger, så jeg lurer på om noen har tips til hvordan jeg skal legge opp den første økten? Alle tips tas i mot med åpne armer og en lunken kopp kaffe:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hater første treningsøkt etter langt avbrekk. Bruker alltid å ta alle de øvelsene jeg var god på før, for så å finne ut hvor svak jeg har blitt og blir deppa. :meh:

Kanskje ei lett fullkroppsøkt for å forberede kroppen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehehe!

Merker jeg irriterer meg over at jeg ikke har vært flinkere til å ta vare på treningsloggene/dagbøkene. De har vel støvet ned i en søppelhaug er jeg redd for.

Ja, det er jo ikke dumt. Men merker jeg føler meg litt i villrede. Hva blir en "lett fullkroppsøkt"? Er det like greit å bare starte alle vektene på "null" og øke for hver økt til jeg har funnet ut hvor jeg skal starte den skikkelige treningen, eller hva?!

Men det blir igjen litt rart, ta kun stanga i benkpress blir jo litt på kanten:p

Hvordan finner jeg ut hvor jeg skal starte? Kjenner dette er skikkelig rart.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...