Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Spis hvis du er sulten.. :) Proteiner er det viktigste sånn ift muskelvekst! Har du fått i deg nok av det idag? Selv prøver jeg å få i meg mesteparten av proteinene mine etter trening. Et par egg og en boks cottage cheese er fint før natta, syns jeg iallefall.

Gjest Ukjent666
Hei! Jeg har spist litt for lite i dag, både proteiner og kalorier. Særlig med tanke på at jeg har trent en del styrke. Det jeg lurer på er; Er det noe vits i å spise opp dette igjen, så sent på kvelden? Vil det hindre at jeg mister muskelmasse, eller er den allerede tapt?

Jeg ville da virkelig ikke trodd at 1 dag skal gjøre at du mister muskelmasse.. Da har du i så fall noen sinnsyke treninger etter min mening(?)! Men men! Noen som har noe godt svar på om det faktisk er mulig ?

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...