Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Spis hvis du er sulten.. :) Proteiner er det viktigste sånn ift muskelvekst! Har du fått i deg nok av det idag? Selv prøver jeg å få i meg mesteparten av proteinene mine etter trening. Et par egg og en boks cottage cheese er fint før natta, syns jeg iallefall.

Gjest Ukjent666
  "Snedii skrev:
Hei! Jeg har spist litt for lite i dag, både proteiner og kalorier. Særlig med tanke på at jeg har trent en del styrke. Det jeg lurer på er; Er det noe vits i å spise opp dette igjen, så sent på kvelden? Vil det hindre at jeg mister muskelmasse, eller er den allerede tapt?

Jeg ville da virkelig ikke trodd at 1 dag skal gjøre at du mister muskelmasse.. Da har du i så fall noen sinnsyke treninger etter min mening(?)! Men men! Noen som har noe godt svar på om det faktisk er mulig ?

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

• Opprett ny...