Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Har nå prøvd med i to uker med å øke på kcalinntak og jeg går ned igjen plutselig:D Den første uka 1 kg og nå denne uka 700 gram:D Så jeg lurer egentligpå hvordan?:p Jeg trodde det var mer nedgang ved lavere inntak liksom:P nå er jeg ekstremt aktiv og,men likevel...skal jeg fortsette på høyere inntak eller skal jeg gå ned igjen etter ei stund? Trodde aldri at 200 kcal i forskjell skulle gjøre så stor forskjell jeg:)

Lenke til kommentar
https://forum.fitnessbloggen.no/topic/11273-g%C3%A5r-ned-i-vekt-med-mer-kcal/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du er ikke den første som har opplevd dette. Det kan være flere forklaringer, men økt energinivå, bedre forbrenning, mindre vannretensjon eller swoosj effekt kan være noen av forklaringene.

Synes du burde fortsette med de ekstra kaloriene så lenge du har framgang på det. Da har du noe å kutte på også om framgangen stopper opp.

Du er ikke den første som har opplevd dette. Det kan være flere forklaringer, men økt energinivå, bedre forbrenning, mindre vannretensjon eller swoosj effekt kan være noen av forklaringene.

Synes du burde fortsette med de ekstra kaloriene så lenge du har framgang på det. Da har du noe å kutte på også om framgangen stopper opp.

Takk for svar,høres bra ut:)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...