Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Heisann. :happy:

Jeg har aldri før måtte "slitt" for å holde vekten eller for å være "stram". Et svangerskap sliter på kroppen, og jeg vet ikke hvordan jeg skal bli fit. Dere ser hvordan jeg ser ut, hva og hvordan ville dere trent om dere var meg. Jeg vil ikke ha store overarmer, men ønsker en stram kropp, gjerne trent rygg, mage, armer, RUMPE og bein.

Min nåværende vekt er 60, jeg er 167cm og jeg vil gjerne litt ned i vekt også. En rask og grei måte å få dette til. Jeg er en småbarnsmor som er mye alene med småttisen :) :) Jeg er medlem av svett og blid og de har barnepass et par timer for dagen.

Ett fra 9mnd og et fra 8mnd. ;)

Tusen takk for tilbakemeldinger.

post-8413-14440878221969_thumb.jpg

post-8413-14440878222498_thumb.jpg

Lenke til kommentar
https://forum.fitnessbloggen.no/topic/11211-gode-r%C3%A5d-for-en-amat%C3%B8r/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Om du ikke har trent styrketrening før eller bare trent på måfå anbefaler jeg deg å prøve dette programmet:

Treningsprogram for nybegynnere - Fitnessbloggen

Det beste for å stramme opp kroppen er skikkelig styrketrening med baseøvelser for hele kroppen. Det sagt så synes jeg du skal være stolt over å ha en så fit kropp etter et svangerskap.

Om du ikke har trent styrketrening før eller bare trent på måfå anbefaler jeg deg å prøve dette programmet:

Treningsprogram for nybegynnere - Fitnessbloggen

Det beste for å stramme opp kroppen er skikkelig styrketrening med baseøvelser for hele kroppen. Det sagt så synes jeg du skal være stolt over å ha en så fit kropp etter et svangerskap.

Takk for det, skal lese på dette jeg og se om jeg blir klokere. :-)) Føler ikke jeg får så veldig mye ut av de som jobber på treningssenteret, og har ikke råd til PT.. :giggle:

Synes kroppen din så bra ut med tanke på at du har hatt barn, men er aldri galt med litt muskler' :)

Men det enkleste blir vel å følge programmet ovenfor for å venne kroppen til styrketreningen. Deretter evt gå over til et mer avansert program hvis du trives med treningen og føler deg motivert til dette. Bare å stå på, så når du målene dine. Lykke til :D

Annonse

Synes kroppen din så bra ut med tanke på at du har hatt barn, men er aldri galt med litt muskler' :)

Men det enkleste blir vel å følge programmet ovenfor for å venne kroppen til styrketreningen. Deretter evt gå over til et mer avansert program hvis du trives med treningen og føler deg motivert til dette. Bare å stå på, så når du målene dine. Lykke til :D

Ta en time med en personlig trener... få litt råd og veiledning på øvelser du kan gjøre hjemme :) Ellers så har de barnepass på gymmen ;) er de bildene fra før du var gravid? hehe :p

Jeg har ikke råd til pt :-( og jeg syns ikke de er så veldig flinke der.

Jeg får spare opp og gi det et forsøk :-)

Bildene er etter, selvsagt :-p om det var før hadde det sett mye bedre ut! Da

Var jeg stram i fisken, da!

Eg syns du er ganke så stram no. Viss du ikkje har råd til PT kan du sjekke om nokon her på forumet bur i nærleiken, har litt peiling og vil lære deg nokre tips og triks.

Takk for det :) Ja, hvordan sjekker man det da? hehe, som sagt AMATØR :wtf:

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...