Gå til innhold

Plasma Muscle Gainer eller Plasma Whey Protein? Hjelp!


Peter M.

Anbefalte innlegg

Skulle til å bestille proteinpulver da jeg stumblet over denne: Plasma Muscle Gainer, å så dette under produktinfo

Dette er løsningen. 550+ Kalorier pr servering, hele 28g Protein og hele 46 % av dagsbehovet for kalsium i hver servering

Jeg følger for øyeblikket fyrstikkprogrammet og veier beskjedne 61kg. Vil derfor opp i vekt, noe jeg strever med. Er Muscle gainer'en mer effektiv en Whey'en i mitt tilfelle?:cautious:

Og sånn i tilfelle dere sier at jeg bør gå for proteinpulvereret, her er det jeg har tenkt til å kjøpe. Er det noe annet pulver som er mer eller like effektivt og billigere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Flytende kalorier metter minst og er det enkleste å legge på seg av.

Øk inntaket av:

  • Maritim omega-3
  • Olivenolje
  • Melk
  • Juice
  • Frukt
  • Nøtter

Dette er næringskilder som metter forholdsvis lite og som gjør at du slipper å gå rundt og føle deg oppblåst.

Det viktigste når man skal opp i vekt, er derimot å ha struktur og orden på kostholdet.

Selv hadde jeg en periode med:

1-2 bananer

4-6 isbiter

1,5 kesam

40g havregryn

100g bær

4 egg

2 dl melk

Ble jo fort 12-1300kcal :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan du skrive opp en typisk matdag (helt ærlig), så kan vi se hvor du kan legge inn litt ekstra? Hvor mange kalorier sikter du mot?

Men en typisk matdag, skulle jeg gjort det måtte jeg fått en dag på meg:p Jeg passer på å spise sunt, variert, mye og å få i meg en del protein. Vet egentlig ikke nøyaktig hvor mange kalorier jeg sikter imot :unsure: Legger ved et bilde som viser matinntaket mitt for en uke siden. Det er omtrent så mye jeg får i meg en gjennomsnittlig dag. Noen dager muligens mer, noen dager mindre. Ville kanskje sagt at jeg får i meg mindre protein de fleste dager en det jeg gjorde den dagen iallefall. Hadde 4 typer fisk som vi måtte spise for å få mer plass i fryseren:p Bør kanskje nevne at jeg er 182 høy og veier ca 62kg

Flytende kalorier metter minst og er det enkleste å legge på seg av.

Øk inntaket av:

  • Maritim omega-3
  • Olivenolje
  • Melk
  • Juice
  • Frukt
  • Nøtter

Dette er næringskilder som metter forholdsvis lite og som gjør at du slipper å gå rundt og føle deg oppblåst.

Det viktigste når man skal opp i vekt, er derimot å ha struktur og orden på kostholdet.

Selv hadde jeg en periode med:

1-2 bananer

4-6 isbiter

1,5 kesam

40g havregryn

100g bær

4 egg

2 dl melk

Jeg føler jeg har god kontroll på mattinntaket og på å få i meg tilstrekkelig av macro-næringstoffene!

Men du nevnte olivenolje, er det ikke bedre å bruke margarin? Jeg vil jo ha fett i kroppen viss jeg skal opp i vekt vel?o_O

post-14115-14440876829592_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ville kanskje sagt at jeg får i meg mindre protein de fleste dager en det jeg gjorde den dagen iallefall. Hadde 4 typer fisk som vi måtte spise for å få mer plass i fryseren:p Bør kanskje nevne at jeg er 182 høy og veier ca 62kg

Du bør holde deg over de 150 gram proteiner per dag, og det er ikke vanskelig å få til for deg som vil opp i vekt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...