Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei. er helt ny her og har lest til "øyet ble stort og vått" Er 47 år, 164cm og 75 kg. skal gifte meg 1.sept å har en kjole som skal sitte fint. trener styrke 3 g pr uke og jogger ca 2 ganger. noen andre som er på min alder her, virker som mesteparten er ca 20. Men veldig mange fine tips og logger som jeg har nilest:) Starta på PMSF på tirsdag i denne uken for å få mer fart på vektreduksjonen. Må jeg trene anderledes eller hardere for å oppnå gode resultater, eller er kroppen like motakelig uansett alder??

Lenke til kommentar
https://forum.fitnessbloggen.no/topic/10863-styrke-og-vekt/
Del på andre sider

• 3 uker senere...

Fortsetter under...

Hei. er helt ny her og har lest til "øyet ble stort og vått" Er 47 år, 164cm og 75 kg. skal gifte meg 1.sept å har en kjole som skal sitte fint. trener styrke 3 g pr uke og jogger ca 2 ganger. noen andre som er på min alder her, virker som mesteparten er ca 20. Men veldig mange fine tips og logger som jeg har nilest:) Starta på PMSF på tirsdag i denne uken for å få mer fart på vektreduksjonen. Må jeg trene anderledes eller hardere for å oppnå gode resultater, eller er kroppen like motakelig uansett alder??

Det er ikke alle som er 20 her - og det er plass til alle :)

Lykke til med målet ditt!

Lenke til kommentar
https://forum.fitnessbloggen.no/topic/10863-styrke-og-vekt/#findComment-436115
Del på andre sider

Til spørsmålet ditt.^

Jeg antar at du er kvinne siden du skal ha på deg kjole :) Jeg har ikke veldig mye erfaring og det er mange av "kidsa" her som vet dette bedre så jeg ville hørt på dem.

Mine tips vil dog være å trene så hardt du orker men være litt mer var for "vondter" da vi kanskje er mer utsatt for skader og betennelser enn de på 20, og at restitusjons tiden muligens er lenger??. Selv er jeg mer for å trene smart enn å løfte tungt, altså kanskje kjøre litt lettere enn det jeg kan men mer konsentrert. Dette varierer jeg også litt med tanke på dagsformen.

Lenke til kommentar
https://forum.fitnessbloggen.no/topic/10863-styrke-og-vekt/#findComment-436143
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...